typo3 logo

Typo3 Support bij Montix

Bij Montix hechten wij waarde aan professionaliteit bij Typo3 support, kwaliteit en duidelijkheid.

typo3 logo

foto markoNu support

Marko
Typo3 Specialist

Contact

 

Wij bieden support op

  • Op werkdagen binnen 4 uur reactie via ons ticketsysteem
  • Uitgebreide mogelijkheden voor maatwerk
  • Heldere stappen in plan van aanpak
  • Volledige Typo3 ondersteuning en advies bij onderhoud
  • Maatwerk aanpassingen
  • Elke werkdag beschikbaar voor support van 9:00 tot 17:30
  • Mogelijkheid tot een volledige website check-up
  • Niet bij ons in beheer? Geen probleem!
montix advertenties woocommerce

Werkwijze

Meld je uitdaging, vraag of probleem bij ons via ons ticketsysteem, e-mail of telefonisch. Zo kunnen jij en je team altijd terecht voor vragen en Typo3 ondersteuning specialist wanneer dit nodig is. Afhankelijk van je hulpvraag wordt de juiste specialist ingeschakeld. De eerste reactie mag je van ons binnen 4 uur verwachten.

Vervolgens maken wij heldere afspraken over de uit te voeren taken. Online kan er worden meegekeken en akkoord gegeven worden op aanpassingen. Maandelijkse support voor Typo3 nodig? De Typo3 helpdesk voorziet je van uitgebreide rapportages bij check-ups en onderhoud. Zo weet je altijd waar je aan toe bent!

Afspraken

Middels een Service Level Agreement worden er duidelijke afspraken vastgelegd. Zo worden er o.a. afspraken gemaakt over de te leveren diensten en de bereikbaarheid daarvoor.

Uren voor support Typo3 kunnen vooraf middels een strippenkaart worden ingekocht of achteraf worden verrekend.

Door duidelijke afspraken weet zowel jij als je team waar je aan toe bent!

Aanpak van de Typo3 helpdesk

1: Bepalen benodigde support

Heb je een technisch probleem of wil je juist je website laten optimaliseren of uitbreiden? We gaan eerst kijken naar je wensen en vragen, hoeveel tijd benodigd is voor de oplossing en welke kosten dit met zich meebrengt.

2: Benodigde toegang tot de site regelen

Is jouw website nog niet bij Montix in beheer? Geen probleem. Om vlot aan de slag te kunnen stemmen we de juiste toegang af en maken een werk-kopie waarmee we aan de slag gaan.

3: Vraag oplossen

Op deze afgeschermde omgeving sporen we het probleem op of maken we de gewenste aanpassing.

4: Na akkoord live zetten

Na akkoord gaat deze versie weer live.

5: Advies voor vervolg

Op basis van wat er is uitgevoerd aan verbeteringen en oplossingen om het probleem op te lossen, zal een advies gegeven worden hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Wat is Typo3 support?

Een complex top CMS (content management systeem) vraagt om een professionele aanpak, het liefst via een specialist die je op alle vlakken kan helpen en eventuele vragen kan beantwoorden. Kortom, een full-service support Typo3.

Montix, de helpdesk Typo3, is de aangewezen plek om jouw vragen te stellen wanneer je Typo3 ondersteuning voor je website nodig hebt. De Typo3 helpdesk, Montix, staat ook voor data migratie en koppelingen met externe systemen voor je klaar. Bij onze afdeling Typo3 support kun je al je website gerelateerde vragen kwijt. De betreffende specialisten zorgen voor een concreet antwoord waar je mee verder kunt. Ook kun je de pagina over Typo3 hosting bezoeken om meer over te lezen over de hosting en updates en upgrades.

Strippenkaart

Wanneer je direct support voor Typo3 nodig hebt, maak je het beste direct gebruik van onze strippenkaart. Hiermee bepaal je zelf het aantal uren dat aan support Typo3 kan worden afgenomen. Er zijn verschillende strippenkaarten (aantal uren). Wij beantwoorden vervolgens je vragen en waar nodig lossen wij problemen op en/of voeren wij aanpassingen door.

Zo kunnen we jou helpen!

Voor Typo3 support zijn wij op meerdere manieren bereikbaar:

montix-icon-digitalmarketing4

Ticketsysteem support Typo3

24/7 uur beschikbaar, makkelijk en overzichtelijk.

Het ticketsysteem stuurt automatisch een bericht als de status van jouw ticket veranderd. Zo blijf je op de hoogte van de status van jouw tickets. Oudere tickets zijn beschikbaar in het overzicht, zodat jij deze later nog kunt bekijken en eventueel hergebruiken.

Tickets worden conform SLA verwerkt: standaard tijdens kantooruren. Eerste reactie binnen 4 uur.

montix-icon-digitalmarketing4

Bellen met
053 7503030

Liever telefonisch contact met de helpdesk Typo3? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van ’s ochtends 09:00 uur tot ’s middags 17:30 uur.

Na telefonisch contact met ons op te nemen voor support Typo3, zal jouw vraag het volgende traject volgen: allereerst zal er worden gekeken naar de omvang en complexiteit van jouw vraag. Vervolgens zal er een planning worden gemaakt zodat jouw vraag in 1 tot 2 dagen beantwoord zal worden.

montix-icon-digitalmarketing4

Support@montix.nl

Support Typo3 vragen kunnen via de e-mail worden verstuurd. Dit is vooral handig als er bijlagen of links mee moeten worden gestuurd. In het geval van complexe vragen zullen wij je terugbellen. Binnen 4 uur tijdens werkdagen heb je al reactie op jouw vraag van onze Typo3 helpdesk.

Klinkt goed?

foto markoStel je vraag via ons ticketsysteem

Marko
Typo3 Specialist

Contact

 

Typo3 Techniek mogelijkheden

  • Altijd binnen vier uur respons via ons ticketsysteem
  • Duidelijkheid en heldere stappen
  • Transparantie omtrent de kosten
  • Typo3 upgraden naar de meest recente versie
  • Opzetten van intranetoplossingen
  • Afgeschermde en veilige Typo3 omgeving
  • Migratie van Typo3 naar WordPress
WooCommerce sfeerwebshop
montix-icon-optimaliseren

Typo3 techniek mogelijkheden

  • Updaten techniek
  • Intranet opzetten
  • Afgeschermde omgeving
  • Veiligheid
  • WordPress migratie

Typo3 technische problemen

Een veel voorkomende oorzaak van Typo3 problemen is dat het up-to-date houden van de techniek een website heel vaak geen prioriteit heeft. Hierdoor wordt gezorgd dat de website niet meer veilig is en veel functionaliteiten mist.

De gevolgen van het niet updaten van Typo3

Typo3 werkt niet optimaal omdat de techniek te allen tijde up-to-date moet worden gehouden. Wanneer een website niet meer up-to-date is, is dit niet direct merkbaar, waardoor het vaak wordt uitgesteld. De gevolgen die dit kan hebben zijn dan groot:

  • Gegevens kunnen worden gestolen omdat de website niet langer veilig is.
  • Er kan een phishing-site geïnstalleerd worden achter de eigen site hierdoor kunnen velen, en dan vooral klanten, gedupeerd kunnen worden
  • De eigen site kan een virus gaan bevatten, waardoor bij bezoekers phishing of andere software ongemerkt geïnstalleerd wordt.
  • Een site kan hierdoor op een zwarte lijst terecht komen waardoor Google deze blokkeert in zijn zoekresultaten, hierdoor krijg je dus geen bezoekers meer en bestaat je site als het ware niet meer. Dit probleem moet zo snel mogelijk opgelost worden.

Typo3 en intranet

Wanneer je nieuws wilt delen, verschillende gebruikers wilt werven, veel beheerders wilt hebben, meerdere talen beschikbaar wilt stellen, een consistente presentatie wilt hebben en diverse extra tools wilt koppelen, dan is een intranet echt iets voor jou! Met Montix Typo3 support kan je het mogelijk maken. Goed nieuws want Typo3 is voor een intranet een uitstekende basis. De mogelijkheden zijn eindeloos en daarom is het zeker voor grotere website een goede uitkomst.

Inlogplatform

Typo3 is een uitstekende basis om een inlogplatform op te realiseren. Hier kunnen gebruikers inloggen op een afgeschermde omgeving die helemaal persoonlijk voor hen is. Deze omgeving kan middels ip-nummers toegankelijk worden gemaakt. Daarnaast kan een 2FA zorgen voor nog wat extra veiligheid binnen deze afgeschermde omgeving.

Veiligheid

Onveiligheid, het blijft een ding in de online wereld. Het is van belang om jouzelf en je gebruikers goed te beschermen tegen de negatieve gevolgen van een onbeveiligde site. Daarom is een goede veiligheid erg van belang. Montix kan helpen om de website veilig te maken en te houden met alle toekomstige veranderingen.

Gebruiksgemak

Om het gebruiksgemak te vergroten, biedt Montix verschillende workshops aan voor de beheerders van de website. Zo zijn zij goed op de hoogte van de mogelijkheden en kan de beheerder zelf zijn of haar stuk beheren, aanpassingen doen, pagina’s aanmaken en content plaatsen. De eenvoudigheid in het gebruik vergroot het gebruiksgemak!

Juist Typo3 overzetten naar WordPress?

Waarom zou je Typo3 overzetten naar WordPress? Deze overstap kan handig zijn als de voordelen van Typo3 ten opzichte van WordPress niet meer voor jouw organisatie van toepassing zijn, misschien wil je de voordelen niet eens gebruiken. De Typo3 migratie naar WordPress betekent wel dat je met een aantal zaken rekening zal moeten houden.

Is Typo3 toch niet helemaal passend bij je bedrijf en denk je dat je beter WordPress kan gebruiken? Of Twijfel je nog? Neem gerust contact op en kijk samen met ons naar de mogelijkheden.

Direct aan de slag

Typo3 techniek strippenkaarten

Eenmalig klein
probleem

Direct aan de slag:

  • Ook als je nog geen klant bent
  • Onderzoek naar vraagstuk
  • Indien mogelijk direct regelen
  • Of oplossing aangeven + evt. meerkosten

Strippenkaart
10 uur

Werking:

  • 1 jaar geldig
  • Alles dat binnen 2 uur werk uitgevoerd kan worden wordt direct ingepland
  • Reactie meestal binnen 24 uur, tijdens werkdagen
  • 10% korting op normaal uurtarief

Strippenkaart
20 uur

Werking:

  • 1 jaar geldig
  • Alles dat binnen 2 uur werk uitgevoerd kan worden wordt direct ingepland
  • Reactie meestal binnen 24 uur, tijdens werkdagen
  • 10% korting op normaal uurtarief

Strippenkaart
50 uur

Werking:

  • 1 jaar geldig
  • Alles dat binnen 2 uur werk uitgevoerd kan worden wordt direct ingepland
  • Reactie meestal binnen 24 uur, tijdens werkdagen
  • 10% korting op normaal uurtarief

Typo3 klant

Esprit scholen

Functionaliteiten:

  • 16 afzonderlijke websites voor al haar aangesloten scholen
  • Gebouwd op basis van Typo3
  • Cookie-veilig
  • Responsive
  • Flexibel en veilig

Bekijk de case

typo3 maatwerk case

Voordelige strippenkaart

Met onze voordelige strippenkaarten houd je grip op de Typo3 maatwerk kosten. Je weet ten alle tijde waar je aan toe bent. En: omdat het om vooraf afgerekende uren gaat, ontvang je 10% korting op het uurtarief. Wij bieden verschillende strippenkaarten voor Typo3 maatwerk al vanaf 180 euro aan voor een eenmalige kleine klus. Daarnaast zijn onze strippenkaarten maar liefst 2 jaar geldig. Zo weet je zeker dat elk uur goed benut gaat worden.

Transparante werkwijze

Kom nooit voor verrassingen te staan. Samen kijken wij naar de Typo3 maatwerk vraag en geven wij eerlijk en uitgebreid advies. Vervolgens maken we heldere afspraken over de uit te voeren taken en kwaliteit hiervan middels een SLA. Daarnaast kun je ten alle tijde online meekijken en akkoord geven op aanpassingen voordat deze live gaan. Zo weet je altijd waar je aan toe bent!